عاشق باش
عاشق باش

دل شکسته ام از دنیا نه ،بلکه از ادمهای دنیا

ادمهای دور نه،ادمهای نزدیک

دوستان همیشگی نه ،دوستان صمیمی

دختران کوچه نه، دختران نجیب

بی صداقت ها نه،صادقان

دل گیرم از خودم

به خاطر بی وفایی ام نه ، به خاطر وفاداری بیش از لیاقتش

به خاطر سکوت نه ،به خاطر حرفهای داغ و سوزانش

 



نظرات شما عزیزان:

رفیق
ساعت12:45---8 بهمن 1392
دلم گرفته ...همین

این روزها بیشتر از همیشه تو خودم هستم روزگار یادم داده سکوت را...دلم گرفته ...

نمیدونم هر کس دیگه ای جای من بود می تونست تحمل کنه و حرفی نزنه...دلم گرفته

گاهی ذره ذره میمیری و کسی نمی فهمه از درون نابود میشی ولی لبخند میزنی تا کسی به درون پر دردت پی نبرد

خیلی سخته بخوای تجربه ات را در اختیار کسی قرار دهی که خیلی دوستش داری تا اون مسیر سیاه و تنگ تو را تکرار نکند ولی دوستت متوجه نشه و فکر کنه تو از ترس رازی که پیشش داری بهش میگی ارتباطت را محدود کن

گاهی بخاطر دوست داشتن بیش از حدش مجبوری غیر مستقیم بهش حقیقت را بفهمونی ولی در آخر متهم به دروغ گفتن میشی

اما باز هم مهم نیست ارزش اون طرف برایت بسیار بیشتر از این حرفهاست

گاهی دوستت را محرم اسرارت میدونی و بهش اعتماد میکنی ولی بعدش بهت میگه کاش قول نداده بودم همون قول هایی را هم که دادم پشیمانم

گاهی غیر مستقیم حرفهایت جایی زده میشه ولی بازهم اعتماد میکنی گاهی می بینی غیر مستقیم محرم رازت داره به اون طرف می فهمونه که من همه چیز را میدونم وبعدش ازش خواهش میکنی و اون میگه بزار بفهمه ازش التماس میکنی بزار تموم شه خواهشا غیر مستقیم وانمود نکن که چیزی میدونی ولی بازهم میگه نمیشه... قول نمیدم

من نمیدونم چرا ما آدمها بدنبال توجیح کارهایمان هستیم مدام بدنبال تغییر اسم هستیم تا کارمان را موجه جلوه دهیم

با همه ی این که اعتمادت تا حدودی خراب میشه حتی حق نگران بودن را هم بهت نمیده


پاسخ:قول دادن اسیری است اما اگر قول ندی و عمل کنی بسیار پسندیده است البته اگر به انسان اعتماد داشته باشن انسان به خاطر اعمال اشتباهی که در گذشته کرده دچار ناراحتی میشه ولی اگر ارام باشه و توکل و تفکر کنه خیلی راحتتر میشه گذشته رو فراموش کرد هرچند فراموش کردن برخی خیانت ها خیلی سخته اما نباید فراموش کرد که انسان از باب نسی و فراموشی نام گذاری شده توفیق رو از خدا برات میخوام همین طور از لطفی که زمان فرستادن ایمیل بهم کردی تا اون ایمیل رو نزنم واقعا ممنونم چرا که نمیدونستم هرپیامی که به ایشون میزنیم طور دیگه ای برداشت میکنه واقعا ممنونم ترجیح میدم تا اخر عمرم هرگز ایشون رو نبینم شما هم باید امیدوار باشی و خوشحال باشی که از خیلی مسایل رها شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 4 بهمن 1392برچسب:, توسط maral
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.